کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737504241 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316381 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Xperia E هوشمند جدید و اقتصادی سونی

ارتباطات همراه سونی ("سونی موبایل") امروز Xperia E، عضوی جدید و مقرون به صرفه از مجموعه تلفن‌های هوشمند سری Xperia، را معرفی کرد. Xperia E، تازه‌ترین تلفن هوشمند مبتنی بر آندروید سونی، تک سیم کارته بوده و در کشورهای آفریقای جنوبی و مراکش در دسترس خواهد بود و مدل دو سیم کارته آن مختص منطقه خاورمیانه بوده و از سه ماهه نخست سال 2013 در دسترس خواهد بود.
XperiaELaunch.jpg.jpg
Xperia E تلفن هوشمندی کامپکت و با قیمتی رقابتی است که برای ساده‌سازی طراحی شده است. این گوشی که در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی در دسترس خواهد بود، کیفیت صدای متمایز HD را که مکالمات تلفنی را بیش از پیش واضح‌تر می‌سازد ، به رخ می‌کشد. این گوشی همچنین به سیستم حذف کننده سرو صدای مزاحم محیط که با حذف سرو صدای زمینه امکان گفتگوی کاملا واضح را در هر محیطی فراهم می‌آورد، مجهز است.
Xperia E همچنین برای ایجاد امکان کنترل هزینه و مصرف باتری برای مصرف‌کنندگان طراحی شده است. برنامه کاربردی پایش مصرف دیتا مبلغ پرداختی بابت دیتای مصرفی را نمایش داده و حالت آماده بکار افزایش داده شده، مدت زمان آماده بکار را تا 4 برابر افزایش می‌دهد.زمانی که صفحه نمایش برای چند دقیقه در حالت خاموش قرار گیرد، Wi-Fi و تبادل دیتا غیر فعال شده و اغلب برنامه‌های کاربردی به منظور صرفه‌جویی در مصرف باتری غیر فعال می‌شوند. هرچند که تماس‌های تلفنی و پیام‌رسانی به صورت عادی بکار خود ادامه می‌دهند. زمانی که یک بار صفحه نمایش را برای فعال کردن دستگاه از حالت آماده بکار لمس کنید، تمامی عملکردها به حالت عادی باز می‌گردند.
این گوشی همچنین در مدل دو سیم کارته– Xperia E dual – نیز در دسترس است. بنابراین مصرف‌کنندگان می‌توانند به آسانی و تنها با یک تک لمس تعرفه‌ها را تعویض کنند تا در مقرون به صرفه‌ترین پلن باقی بمانند.
اسپریدون گوسِتیس، رئیس بازاریابی ارتباطات همراه سونی خاورمیانه و آفریقا، گفت: "از نظر کیفی و عملکرد، Xperia E و Xperia E dual گزینه‌هایی عالی برای کاربرانی است که برای نخستین بار تلفن‌ هوشمند خریداری می کنند. چنین کاربران با این مدل‌های جدید، اکنون می‌توانند نخستین گام‌های خود را به سوی دنیای تلفن‌های هوشمند Xperia بردارند. چیزی که این پیشنهاد را بیش از پیش جذاب می‌سازد قیمت مقرون به صرفه Xperia E و علاوه بر آن تجهیز این گوشی به ویژگی‌هایی است که عمدتا به تلفن‌های پیشرفته آندرویدی تعلق دارند."

Xperia E به کیفیت فراتر صدا با برنامه کاربردی واکمن بصورت از پیش بارگذاری شده که شامل تکنولوژی صوتی xLOUD™ می‌شود، صدای ساراند سه بعدی و اکولایزر دستی مجهز شده است. مصرف‌کنندگان همچنین به آسانی می‌توانند محتوای خود را بر روی تلویزیون، تبلت و کامپیوتر شخصی از طریق اتصال بی‌سیم DLNA ببینند و به اشتراک بگذارند.
Xperia E با آندروید ویرایش 4.1 (لوبیای ژله‌ای) به منظور ارائه تازه‌ترین تجربه کاربری آندروید به بازار عرضه می‌شود3.
ویژگی‌های کلیدی برای Xperia E
• تماس‌های تلفنی کاملا واضح به یاری صدای HD و سیستم حذف کننده سر و صدای مزاحم.
• مدیریت بهینه مصرف دیتا و باتری
• باتری با دوام 1500 mAh قابل تعویض
• صفحه نمایش 3.5 اینچی HVGA برای مرور عالی اینترنت و تجربیات سرگرمی
• تجربه موسیقی واکمن با xLOUD و ساراند سه بعدی
• اتصال بی‌سیم DLNA برای به اشتراک گذاری و مشاهده آسان محتوا مانند عکس و ویدیو بر روی تلویزیون، تبلت و کامپیوتر شخصی
• مجهز به پردازنده 1 گیگاهرتزی
• Xperia E در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی و Xperia E dual در رنگ‌های مشکی و طلایی در دسترس خواهند بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12381 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/09/19 تعداد مشاهده: 1998
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر